تهديد به جشنواره حربه جديد هميشه مدعي هاي IT يزد


یزدفردا :وارده به یزدفردا :یک فعال IT:تهديد به جشنواره حربه جديد هميشه مدعي هاي IT يزد ، براي رسيدن به هر هدف با هر وسيله ممكن مي باشد.
 برگزاري جشنواره نوت بوك خوب نيست اگر اسم- هياهو و نوعي رجز خواني داشته باشد و محتوا و كارائي هم نباشد و حتي به ضرر و زيان حقوق مخاطبين استفاده باشد.
فرقي هم نمي كند يا بايد به زور به خواستشان باشد يا اگر شريك ذينفع در محدود چند نفره آنها نباشد هر حركت مثبت بايكوت و حتي تخطئه مي شود زورشان هم برسد آشكارا .... مخالفت مي كشند و سنگ اندازي هم مي كنند.

سالهاست در استان صاحب جايگاه فن آوري اطلاعات و شعار گرا كشوري ديارمان نمايشگاهي، با موضوع كامپيوتر كنار مواردي ديگر انحصار و محدود شده علناً نمي گذارند و نمي خواهند برگزار شود. از دلائل آن هراس از توسعه اجتماعي متوازن و غير قابل كنترل- و عدم ارائه خدمات رقابتي مطلوب با قيمت مناسب و واقعي و نهايتاً تعصيل شدن دكانهائي منفعت گرا مي باشد.
 پوشش و عناويني مثل سازمان و متحديه را با تفکری  محدود و مدعي مثلاً كارشناس، براي خود درست كرده اند در لايه هاي دولتي سالم و حتي.... سالم ارتباط ايجاد نموده اند به هر اقدام هم دست مي زنند و قانوني بودن و مشروعيت ساختگي هم ايجاد مي كنند.
مجوزهاي كاملاً قانوني براي شركتها نمايشگاهي ذيصلاح در ساليان اخير صادر مي شود عملاً و حتي شجاعانه و ..... مورد تخطئه قرار مي گيرد و برخورد قانوني نمي شود و جالب است مغرورانه بهانه استاندارد (ما هم شريك تو سود) كه حتي عاجز در تعريف استاندارد هستند آورده مي شود، كساني كه در طول و عرض زندگي نمايشگاهي برگزار نكرده اند و با همه قدرت پوشالي اگر به نام و كام خودشان نباشد نمايشگاهي نمي گذارند برگزار شود و جالب است كه برخورد قانوني هم با آنها نمي شود .
اخيراً حربه اي جديد هم بكار بسته اند با برگزاري جشنواره نوت بوك علناً پيام به صادر كنندگان مجوز و نظارت (سازمان بازرگاني احتمالا در اختيار) كه اگر نگذاريد به شركتها نمايشگاهي و مجموعه هاي ذيصلاح واگذار كنيد و به ما ندهيد (تو هر زمينه اي اين كاره و كلا ً همه كاره ايم) و بخواهيد نظارت كنيد نه مي گذاريم، جشنواره هم غير مستقيم و بي نظارت برگزار مي كنيم.
بايد ديد امسال هم حربه شيك و كارساز نهادهاي مسئول را فريب مي دهد و تماميت خواهي و بي نظمي چند كامپيوتر هميشه .... (با ادعا سرور و سازمان) و تن به افكار سودجويانه و غير رقابتي محدود را خواهند داد و تن به هر حركت........ با سابقه قبلي را مي دهند.
 براستي اصناف همچو .....، الكي..... به سمت جايگاه قانوني و واقعي خود هدايت مي شوند؟! يا مارها در آستين، يقه ناظران را هميشه در اختيار خواهند گرفت؟
يا نهادهاي دولتي مسئول شجاعانه با اعلام برائت در رفتار و عملكرد به وظايف قانوني و جلو مدعيان .... سالم تماميت خواه را خواهند گرفت و هدايت مسئولانه خواهند داشت؟!!
نتيجه اخلاقي: نمايشگاه و جشنواره كلاً خوبه اگر بازرگاني داخلي و خارجي توسعه محور با احترام به حقوق شهروندان و نه محدود طلب نا سالم را هدف خود قرار دهد.



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا